Bloggfest - Vi kör ändå!!

För ett bra tag sedan bestämde jag och Nina oss för att bjuda in till Bloggfest med start den 1/1-11.
Festen firas i dagarna trettio med ett inlägg om dagen på teman nedan. Precis som Nina påpekade så känns det lite B med tanke på att många av mina favoritbloggare redan har festat klart eller är mitt i bloggfestandet. Men skit i det, vi kör ändå!! Alla är varmt välkomna att haka på. Även om du inte har en blogg så kan du väl hänga med och skriva i kommentarerna!! Med tanke på hur jag mår för tillfället så vet jag inte om jag håller hela vägen men jag ska försöka!!

Dag 01 dvs 1/1 – Presentera mig själv
Dag 02 dvs 2/1– Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Mitt förhållande till mat
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Så här ser en vanlig dag ut i mitt liv.
Dag 07 – Om mina vänner
Dag 08 – Ett ögonblick jag aldrig glömmer
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Min klädstil
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? Bild!
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Förtydligande: Man skriver alltså ett inlägg per dag med ovanstående tema.

Känner ni riktigt hur välkomna ni är nu då!? Sååå…. vem hänger på?

O.S.A senast i år med en kommentar till detta inlägg.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?