Vilken tur!

Jag samlar på Herman Lindqvist´s bokserie "Historien om Sverige".
(Är en historienörd och har tom läst några terminer på universitet.)
De böckerna kostar i bokhandel mellan 200-300kr och jag har dem på
önskelistan varje jul. Hitintills har jag fått ihop 2st och började så smått
misströsta när jag travade in på Myrorna på lunchen idag och fann 4 ex.
i nyskick för 25kr st!! Nu är serien nästan komplett och jag myser vid anblicken
av mitt fynd!!

Tråkigt nog valde jag att köa deras återvunna, rosa, papperskasse att bära hem dem i...
Det ösregnade...
Påsen var inte konstruerad för vattenmassor av den kvantiteten...
Jag fick gå in på elgiganten och be om hjälp...
Den gulliga tjejen gav  mig en kasse i plast... gratis!
Snällt!

Kärlek och harmoni!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?