Jag, en dyngspridare

Jag borde ta bort inlägget "Jag, en baby-nappare"!
Man borde inte få sprida sådan negativ energi omkring
sig!! Jag borde förbjudas! Jag vill ju va´den där glädje-
-spridande kvinnan med ett leende över till alla...
...å´så sprider jag dynga över er, spyr näbbiga ord och
lägger över min ångest på er. Inte snällt!! Jag ska
skärpa mig! Alla mina blogg-förebilder skriver relevanta,
smarta, politiska och skarpa inlägg. Å ja´ba´:

"Gör egen sylt, stjäl inte bäbisar, baka dessa bullar!"
* Läses med gnällig röst*

Blir ni trötta på mig å min ångest så finns det bra lästips i högra kolumnen längst ned.

Kärlek och harmoni


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Blandningen gör blooggen. Då känns det ärligt och äkta. Då blir det inressant och spännande. Skriv det du känner flr att skriva i alla stunder, så är jag nöjd i alla fall. Får det däremot dej själv att må dåligt, är det en annan sak.



URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se


Jenny Andersson

Jag tycker att man ska skriva precis som man känner på sin egen blogg.

Tycker om din blogg,även om jag inte följt den så jätte länge.

Men får lite ångest över allt du hinner baka :)

Måste skärpa till mig och börja baka lite mer nu.

Ska pröva mig på något av alla recept du lagt ut,ska bli kul pröva



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?