Silverkant

Min egen "theme song" går i moll.
Bor i min egen bubbla bara för att
sticka ut näsan när det är dags att
jobba. Då är jag jag. Eller den glada,
muntra versionen av mig. Den gråa,
ledsna versionen är ju oxå jag. Bara
inte lika skarp i konturerna.

Därför listar jag idag sådant som får
mig att dra på munnen!!

Rolf: NyKastrerad, drogad och med dumstrut


Glass


Jaa, jag vet! Fy på dig Lilla My, fy!!


Ett anonymt paket med denna text...


...och denna underbara halsduk uppenbarade sig när jag slitit upp paketet!


Vad har jag gjort för att förtjäna så underbara vänner??! Anonymt låg paketet i postlådan...
...ändå anar jag dess ursprung...
1000-tack!! Den värmer både kropp och själ!! Avsändaren kan räkna med en full frys i höst!!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan'

Klart du har många fina vänner. Du verkar själv vara en vän av mkt god kaliber.



Du har inte vägarna förbi Sthlm nu i september. Det kommer jag ha. Tänk om våra vägar skulle korsas... det hade varit fantastiskt.



URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?