Buttface...

Jag kallade maken buttface (vilket iof inte är så trevligt, men jag sa det med en "kärvänlig" ton)
och maken plockar upp valpen och säger:

"Hörde du vad matte kallade oss Rolf? Kom så går vi härifrån."


Bussiga klubben, liksom. Blanda in den nybadade minihunden i vårt kärlekskranka vardagsgnabb.
Upprinelsen till alltihopa var att jag, på mitt milda (läs bryska) sätt, bad maken om USB-minnet var på han svarade svengelskt: "Det är in your butthole", varpå jag replikerade: "Langa fram USB:et ditt buttface!"
Ljuvliga maken trampade iväg för att hämta USB-minnet, med sin olycksbroder Rolf i famnen, och trampade i en jättepöl med Rolfs nykissade urin...
Maken kallade händelsen "djävla skit", jag kallar det "Instant Karma" :)

Själv klarade jag mig utmärkt utan repressalier och Rolf fick bära namnet Buttface resten av kvällen.
Om ordspråket stämmer så förlängde jag livet rejält ikväll!!

Kärlek och harmoni!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?