Vem vet...

...vilka vansinnigheter bokstäverna ska forma i detta inlägg - inte jag, det är ett som är säkert!!
Men som vanligt kör jag på helt utan tanke på mina stackars (få) läsare och deras sinnesro. Väntar mig halvt om halvt att se rasande komentarer med ursinniga buu-rop men inget händer. Alltså frestar jag ödet ännu en gång...

Från kvinnan som gav er "Vådan av att vara innehållslös" och självgott pladder som "Hur tänkte Gud?" kommer nu ett nytt mästerverk i värdelöst vetande! I samma anda som"Undertryckta instinkter igen" och "Traumatiserade hönor och bajsattacker" kommer nu den minst lika meningslösa inlägget "Vem vet". Här tar hon planlöst petande på tangenterna till en ny nivå och bevisar än en gång vem som är drottningen av struntprat!!! (När ni läser detta, föreställ er en hes och manlig röst som dramatiskt, och aningen slemmigt, försöker få er att förstå den generella idén bakom detta inlägg...)

Jag försöker ju ge intrycket av att vara helt ocensurerad...
och det stämmer till en viss punkt. Jag skriver det som kommer upp i min hjärna så länge det inte är allt för förolämpande (och det vet vi alla att den ribban är satt gaaanska högt) eller allt för nära mitt hjärta. Dessutom censurerar jag bort det absolut mest vansinniga eftersom jag inte vill ha tvångströja som vardagsklädsel framöver. Den censuren ska ni för övrigt vara tacksamma för...
Tro mig, ord som "hamsterballe" och förryckta ord som "getrumpa" eller "baconskalle" skulle vara mkt mer frekventa. Helt ärligt! Ta det första ord som kommer in i ditt huvud... Just det!
Försöker du intala dig att det är neutrala ord som "stol" eller "lillfinger"? Ha!!

Maken bara skakade på huvudet när jag fått i uppgift att döpa vår externa hårddisk...
Kanske är det bara jag som tycker att "Glassfot" var ett passande namn. Åtminstone lika gott som "Rolf" eller "Gunnar". Men isåfall är världen sorglig och vardagen blir grå och trist. Varje gång jag ska hitta ett dokument eller se ett avsnitt av en passande vampyr-serie så får jag klicka för ikonen "Glassfot" och då fnissar jag lite...

En fot gjord av glass, finns det något mer upplyftande och anti-grå-vardag?

Jag uppmanar er, var lite mer ocensurerade!! Livet med sina sorger blir lite lättare och mer oförutsägbart samt att du gympar en liten muskel vid namn kreativitet! För alla tusen vansinnigheter hittar denna blinda höna då och då ett guldkorn...
Sug på den (hamsterballen)!
Kärlek och harmoni!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?