Måttlighet... inte min grej

Jag vore ju inte jag om jag kunde ta pauser och låta saker ta tid... eller hur?
Men det är klart, när jag mår som jag mår och behöver distraheras så drar jag saker liite långt... tenderar att överdriva vad det nu än är som skingrar tankarna för stunden.

Neeeej!! Tänker ni, inte fler tips på Tv-serier och film. Hur mkt kan en människa hinna se?!

Lugn bara lung, denna gång är distraktionen en annan.
Och lugn bara lugn, ni har inte sett det sista av TV-tipsen heller. Jag vore inte heller jag om jag inte hade dem. Logga ut om ni nu misstycker! Men denna gång slipper ni...

Denna gång tar jag broderier till en helt ny nivå av överdrift!
Roar mig med att brodera manga-motiv till jag kräks. Har inte hunnit till det stadiet än men vänta bara. När jag sätter igång så kan ni bara hålla i er för det är en tornado av korsstygn, väl valda svärord och en värkande nacke. Den senare torde vara min...

Jag kan dock glädja er med att små små stygn med färgad tråd kan hålla tårarna stången, har det visat sig.
How about that!?
Lite korsstygnsterapi för brustna hjärtan någon??

Sanningen är att just nu tar jag vad som helst och detta "vad som helst" blev broderier...
Go ahead! Skratta er till sömns, själv planerar jag att somna över en halvfärdig manga-figur någon gång i natt!
Sover man dåligt provar man vad som helst, det är jag ett bevis på.

Kärlek och harmoni!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?