Fördelen med en kaotisk hjärna...

Om jag vore som ni skulle jag undra "Vart får hon all dårskap ifrån den vansinniga människan?"

Då ska jag tala om något som kanske inte ställer mig i så god dager...
Jag vet aldrig vad jag ska skriva för än jag börjar skriva!!!!!

Helt dödsföraktande sätter jag mig vid datorn, klickar för ett nytt inlägg, andas in djupt och börjar skriva. Först skriver jag en överskrift och sedan låter jag tankarna åka runt samtidigt som jag skriver det första som kommer in i min hjärna. Eftersom vad som helst kan hända i ett inlägg så är det både en och två gånger som jag fått ändra överskriften eftersom mitt inlägg dragit iväg åt ett helt annat håll än vad jag trott från början.
Detta låter förmodligen galet, men jag ska säga er att det aldrig (so far) hänt att min kaotiska hjärna svikit mig...

Ibland tänker jag att jag ska ta upp ett speciellt ämne. Men i slutändan använder jag denna teknik iallafall och då hamnar jag oftast någon annanstans...

Min kaotiska hjärna kompenserar alltså vansinnet med att vara lojal och alltid leverera. Ibland blir även jag förvånad över vilka vändningar, ett vanligt inlägg om shopping, kan ta. Helt plötsligt tampas ni med vrålande babianer och pensionärs-hatande browniemonster...

Kontenta: jag byter inte bort min kaotiska hjärna i första taget!!

Kärlek och harmoni!!

 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?