Ny inspiration...

Eftersom jag tycker mig skönja ett visst mått av fantasilöshet och mindre engagemang i de tillmälen vi vräker ur oss i trafiken vill jag här passa på att mynta några nya.
Snälla.... "Keps-gubbe!"...verkligen?? Zzzzz! Bättre kan ni!
"Gubbtjyv"...80-talet ringde och vill ha tillbaka sitt uttryck"

Nää, fram för nya okvädningsord och påhopp - förolämpa med lite fantasi och stil om jag får be!!
Upprinnelsen till detta är gårdagens inlägg då jag kände att mina nuvarande uttryck liksom inte räckte till och nu fokuserar jag alltså på "Roadrage" uttryck man skriker i trafiken. Helst till mina vänner "surgubbarna".

5 nya uttryck att skrika till surgubbar i trafiken

1. Sladdertask - ett mustigt uttryck som liksom passar när man verkligen vill ha ett uttryck med slagkraft!

2. Stolle - låter kanske lite snällt men stolle växer på en. Stolle antyder enfald på gränsen till efterblivenhet.

3.Satans "butt-monkey" - innefattar både ondska och fjäskande.

4. Parkera bilen i röven och gasa!! Ett enkelt tips som känns bra att skrika när frustrationen anfaller.

5. Dååååre!! Ligger bra i munnen och kan brölas fram vid behov!

Kärlek och harmoni!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?