Buffy BB??

Loggade in på bloggen och undrade som vanligt vad jag skulle skriva om...

Med fingrarna på tangenterna och gott mod om att något intressant skulle infinna sig i huvudet "skrollade" jag förbi mina medbloggares rubriker och hittade något, om än inte intressant så åtminstone, groteskt!

I Taiwan finns tydligen något så sockersött sjukt som ett Hello Kitty BB...

Jaa mina vänner, ta en stund att begrunda vansinnet och när ni ändå är igång... Reflektera över vilket "Tema BB" du skulle vilja föda / födas på??

Veckans dilemma att kontemplera är alltså:
Om du fick välja ett Tema när du föddes / ska föda, vilket skulle det vara??
Man kan tänka sig många groteska förslag såsom "Sex and the City BB", "Sagan om Ringen BB" (där kan vi snacka om beslutsångest, ska barnmorskan vara utklädd till Gollum eller Frodo?), eller varför inte "Ingemar Bergman BB" med den obligatoriska "det är jag som är döden"-repliken från läkaren när han kommer in i rummet. Möjligheterna är oändliga!! (...och mycket mycket sjuka.)

För lite mer hardcore mödrar/bebisar kan man tänka sig ett Hårdrocks BB, där spelas Whitesnake, Opeth och Black Sabbath. Sköterskorna har läderbyxor, tatueringar och rosa hår och blir det för jobbigt så avleds du av en klassisk gitarr-demolering!

Försök avhålla er från tråkiga och självklara förslag såsom "Astrid Lindgren BB" (booooooring!) eller "Bamse BB" utan bejaka er sjuka sida - Ingen får veta...
Själv vet jag vilket BB jag skulle välja... dagens rubrik kanske kan avslöja vilket för er med huvuden på skaft. För er andra kan jag avslöja att det serveras vitlök och att sköterskorna är blonda hjältinnor med försmak för vässade träpinnar...

Kanske borde man inte skojja om denna sjuka företeelse.... hahahaha!!!

Kärlek och harmoni!!

 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?