Onödiga ting...

Uppräknade utan inbördes rangordning.

*Hamburger-görare (kallar jag den i brist på bättre namn), helt infernaliskt onödig tingest. Det går både snabbare och enklare att använda händerna än denna form som ger helt runda biffar. Det enda du ökar på är diskberget. Tydligen säljer den jätte bra, men hallåååå!! Lazy much??

 

*Harrisson Fords skådespelarkarriär, (undantaget Star Wars och Bladerunner förståss). Killen har levt på ett enda ansiktsuttryck i en evighet. Prova nåt´nytt grabben eller action-farfar som han ibland betecknas.
Air Forse One, 6 Dagar och 7 Nätter behöver jag fortsätta?
Han kör samma uttryck i Indiana Jones oxå men där fungerar det överaskande nog men blir tröttsamt!
Pensionera dig och mata din anorektiska fru istället för att göra actionscener med ett konstant förvirrat uttryck klistrat över din farfars-nuna!

*Gnälliga bloggar, konsekvent inkonsekvent är min melodi... Jag kan alltså skriva sådana här saker och samtidigt glatt plåga er med ett till inlägg om mina triviala problem. Suck it up! Annars kan ni väl starta en blogg och gnälla över mina gnälliga och inkonsekventa inlägg. Men hur onödigt vore inte det?? - Det skulle hamna på denna lista omgående...

 

*Silikon läppar, är inte snygga, inte praktiska och det är som att bära skylten "Nej, det är inte en näbb, jag har sprutat in syntetiska substanser i mitt ansikte". Inte diskret! Har jag missat något?
När blev köttiga läppar inne eller ansett snyggt? Kanske kommer jag att bli mobbad för mina medelmåttiga läppar i framtiden. Men håll med, epitetet "näbbig" får en helt annan innebörd!

*Diskussionen "vad är konst?", är det bara jag som inte ser något naturligt slut eller tillfredställande svar på den frågan. Student göt något galet /olagligt / otrevligt och sedan börjar diskussionerna om igen. Onödigt!!

 

 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?