Vill inte snubbla

Detta är en riktigt GOD morgon. Jag vaknade ganska oskadd, barnen galopperade iväg till förskolan utan knot och solen lyser. Det är nu det gäller! Det gäller att vara försiktig. Just nu känner jag att jag orkar mycket, och då vill jag mycket. Klockan är 08.22 och jag har redan rensat barnens garderob och sorterat in sommarkläder och ut vinter/vår plagg. Igår gjorde jag djurmasker till alla barn på kalaset som stundar. Jag gjorde pappersfjärilar med godisklubbor till huvud (jag veeet jag överdriver en aning med detta kalas), jag gjorde pappersblommor till djungeln på djungelkalaset och bakade kakor (sjukt goda buy the way).
 
Jag måste tagga ned. MÅSTE. Men det är så svårt. Jag har kul och är engagerad för första gången på länge. Våren har varit ett maraton av smärta och sorg över hur mitt liv blivit. Nu är jag på väg tillbaka.
Men jag vill inte snubbla nu...
 
Dags att vila alltså...
Crap.
God morgon med galet morgon hår!
 


Anonym

Underbart att du bloggar igen! Och kalasa på! Go for it! 😎😎😎

Svar: Tack och varmt välkommen åter. Nu ska här partajas! Puss!
aliaslillamy



URL:


Oxhen

Ibland är ett riktigt härligt, galet, extravagant barnkalas precis det som behövs <3

Kram på dig!

Svar: Hej och vad härligt att se din signatur!! Du fattas mig.Jo, jag har nästan slagit knut på mig för att göra det bombastiskt med små medel.
Imorgon smäller det :) Puss!
aliaslillamy



URL: http://oxhen.wordpress.com/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?