Sommarfeeling

Har bäddat ned mig i soffan och haft officiell avspark för söndagskvällen.
Idag har vi varit ute hela dagen och sedan varit på födelsedagskalas hos min
bror och hans fästmö. Pojkarna gick precis upp med fadern för att sova efter en hel dag av
bus och spring. Jag har ont efter en hel helg med familjen. Imorgon planerar jag att
vila. Måndagar brukar bli vilodagar då helgen är den fysiskt jobbigaste delen av veckan.
Till veckan är det dessutom kortvecka vilken betyder att jag måste vila extra för att
orka och trots det finns inga garantier.
 
Helgen har inneburit både sol och regn. Normalt gillar jag regn och tycker att det är rätt jobbigt att sitta i solen och svettas men sedan jag blev sjuk(are) uppskattar jag solen. Att värma upp lederna i solen germer än en dusch eller värmekudde. Något med solgasset letar sig in i lederna och värmer upp inifrån till skillnad från att aplivera värme utifrån. Förra sommaren var varm och jag hade en riktigt bra period då.
Hoppas att denna sommar blir lika bra. Jag vntar på en operation som ska förbättra min förmåga att gå men det verkar som att det kommer att dröja. Mer om operationen i ett annat inlägg.
 
Snart stundar barnens födelsedag, min födelsedag och alla mina syskons födelsedag. Jag planerar ett barnkalas med temat "djungel" och räknar med att bli aningen besatt. Jag längtar efter att skämma bort barnen ordentligt! Nu ska jag titta på någon Tv-serie och vila! Puss!


Matilda

Tack för att ni kom på kalaset! Och jag ser fram emot djungelkalas:)

Svar: Tack själv för ett både trevligt och smarrigt kalas!! Puss!
aliaslillamy



URL:


Regina

Hoppas på en riktigt varm och bra sommar!
Vad kul med djungelkalas. Ser framför mig en hop med glada barn som springer omkring och gör massa olika djurläten och har superkul :-)
Kram

Svar: Oh, Regina! Hej på dig!! Hur har du det?? Tror också att det kommer att bli superkul... oooooch jobbigt ;)
Kram!
aliaslillamy



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?