SKA!

Idag undrar jag verkligen vad jag har gjort dig... KROPP! Solen skiner (ingen värme dock), det är Lördag och jag har sovit gott, all medicin är tagen (annars brukar det vara ett problem... att jag glömmer och svär i onödan) och rumpan är parkerad i soffan. Jag har ätit frukost och sippar kaffe medan jag försöker hålla tillbaka spyan som vill upp. Ibland är min kropp så trött/skruttig/ond att den vill spy av frustration (tolkar jag det som iaf). Jag spottar inte i pillerkartan utan har tagit en tablett mot illamående så slipper jag en del av problemet. förhoppningsvis.
 
Det är festival och jag hade velat följa lillasyster på stan, jag hade velat cykla med familjen till lekparken eller bara vistas utomhus. Men jag orkar inte. Mest för att det inte får bli sämre innan nästa vecka då maken jobbar sista veckan innan semestern. Jag VILL vara fräsch på semestern. VILLVILLVILLVILL! SKA!
 
Ännu ett inlägg i "jag tycker synd om mig själv"-kategorin. Sorry. Ska bättra mig.


honungsbi

Ha inte dåligt samvete över att du skriver om sånt som är jobbigt. Det kan göra gott att skriva om sånt också ibland.

Svar: <3
aliaslillamy



URL: http://honungsbi.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?