Solskenshistorien

Man tänker inte på det. Man dricker, blir kissnödig och kissar. Vad kan vara enklare?
Well, för mig har det visat sig vara betydligt besvärligare än så. Jag är så spänd av
värk och ångest att hela systemet har gått i baklås. Jag kan vara hur kissnödig som helst
men si att kissa det går inte! FRUSTRERANDE. Pissigt (om man har galghumor, vilket jag har).
 
Min teori är värk och ångest som gjort mig spänd och svårt att slappna av i kombination med att det låst sig mentalt efter flera misslyckanden. Det är tydligen också farligt att inte kissa...
Min läkare är säker på att det beror på mediciner. Alla smärtlindrare har varit bortplockade sedan länge men nu ska även medicin för ångesten sättas ut. Inte trappas ut, utan "cold turkey" slutas med för att jag sedan utan problem ska kissa... Jag är skeptisk men eftersom de vägrar skriva remiss till urolog innan detta är testat så måste jag göra det. Vad gör man inte för att få kissa liksom??
 
Jag lever i ett kaos av symptom och nu kan även detta läggas till listan.
Jag och min skruttiga gamla kropp...
Dagens solskenshistoria från allas eder favoritbloggare!
Yey....
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?