Äntligen!

Pelles Personliga.se upplyste mig om en viktig nyhet såhär på morgonkvisten!!
En av mina favoritserier "Veronica Mars" ska bli film!!! Hurra! Hurra!! Hurra!
Ni som inte är insatta i seriens storhet rycker kanske på axlarna, mensi då har ni
missat nått!! Snabb,snabb dialog, avancerade och simpla brott som Veronica Mars
DETEKTIVEN tar sig ann. Hon är smart, kaxig och tuff! En Highschool-deckare
som passar vuxna och mindre vuxna. Ses med fördel med engelsk text för här går
det undan i dialogen!
 
Men HUR kan filmen matcha serien??? Hell if I know men jag ska se den och om jag
glädjer mig nu och den är dålig har jag i alla fall varit glad nu!!
HURRA!
 
P.s. Pelles Personliga är väl värt ett besök om man gillar Tv-serier och humor. Den enda blogg skriven av en man som jag besöker regelbundet. En bubblare till länklistan minsann! D.s.
 
Läs om filmen HÄR 


Matilda Rodin

Jag såg det också och min första reaktion var 'tjohooo, tjohaaaa'! Hoppas bara filmen är lik seriens många höjdpunkter.

Svar: HURRA!
aliaslillamy



URL: http://rodinma.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?