Måste få duscha!

Vi är sjuka igen och det suger naturligtvis. Men jag kan inte låta bli att tänka att
vi ändå klarat oss rätt bra, hitintills, denna höst/vinter. Kanske beror det på beslutet
att inte börja med förskola riktigt än, då slipper man ju de värsta smittspridarna
inbillar jag mig. Hur som helst så har jag och gossarna feber. Vi håller oss inne och
går varandra på nerverna :)  Det gäller att välja sina strider för febriga barn blir griniga
barn och de har ärvt min envishet så det kan bli rätt långa bataljer om småsaker.
 
Jag känner mig som en vandrande sopprot och norra sveriges värsta snusklisa. Måste få duscha! Att svettas och frysa om vartannat har en tendens att få mig att känna mig allmänt sunkig. Suck! Tog mig tid att borsta håret och känner mig något fräschare. Ungarna satte i sig en plastblomma här på morgonen och den striden tog jag. Hivade ut resterna och genomsökte deras munnar a´la gestapo. Det är väl knappast farligt men vem vet var det slutar om jag ger dispans för en blomm-ätning...
 
Nu ska jag överväga lunchalternativen! Hepp hepp!


moster

Stackars er att ni är sjuka igen! Hoppas ni får något kul i brevlådan idag eller imorgon! :-)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?