vi återvänder alltid för att prata tonårsförsyndelser (eller brist på sådana)

Imorgon tar jag en liten semester igen! Jag och min Jossan ska fira
vår Malin som fyllde 30år den 28 DECEMBER!!!!! *SKÄMS!!!*
Man kan lugnt säga att det är dags! Vad vi ska göra kan inte avslöjas
då hon ibland kikar in här men på det hela taget kommer det att
handla om att prata igen förlorad tid, lyxa lite extra, bli lite lulliga
och en hel del gott!! Maken åker till svärfars och jag åker bort med
mina barndomsvänner. Med Malin rökte jag min första Tjyyyvcigg,
vi hånglade i soffor (med våra första pojkvänner) samtidigt och vi
plankade in på vår första 15-årsfilm tillsammans. Hon behöll sin kille
och är numera gift med honom och har två barn. (Jag dumpade min
och fann min själsfrände senare.)
 
Jossan träffade jag på min första dag i gymnasiet. Jag trodde hon var
en "värsting" och hon trodde detsamma om mig :) så det tog ett tag
innan vi började göra stan osäker tillsammans.
 
Vi är numera glada om vi lyckas träffas en gång i kvartalet. Livspusslet ni vet.
Men vi återvänder alltid för att prata tonårsförsyndelser (eller brist på sådana).
 
Imorgon kan allt hända!!! (Åtminstone före klockan nio på kvällen, vi är ju för fanken trettio allihopa!)

.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?