Njut av vår jord

Onsdag, och mitt senaste inlägg var i Söndags...
Jag tycker om att blogga. Det är ett av de få intressen
det finns tid till och ändå hittar jag inte tiden. Och när jag
har tid finner jag inte inspiration...

Jag saknar er, trogna läsare och vill bli bättre. Snart lugnar livet ned sig och då kanske både kreativitet och tid infinner sig.

Men jag bjuder på sommarbilder från igår då vi hade hela 17 C och sol!!

Vilgot hade fullt upp med att mumsa jordklumpar


Otto njuter av jorden han oxå


Mormorsmor

Härliga bilder, vet du det finns ett gammalt uttryck som säger att barnmagen är blind. det är nog en gammal erfarenhet att magen måste blunda ibland.

Längtar till de små vi ses.MMM



URL:


Anette

Haha, så söta! ser ut som riktiga finsmakare som njuter av det goda :)



URL: http://anette.mysigt.nu





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?