Hurra Fredag!

Idag fyller min man 30år!! Hurra hurra hurra hurra!
Sedan 05.10 idag har jag sjungit olika varianter på grattissånger.
Ni vet sådär lite obekvämt seriöst. Några i opera version,
några i soulversion osv. Maken skruvade på sig men höll god
min de första fyra gångerna men sedan sa han olyckligt:

"Älskling, jag vet inte riktigt hur jag ska reagera"

Då ansåg jag att dagens födelsedagspinsamheter var över.
Hur som helst har han åkt till Stockholm och kommer hem i eftermiddag
och då ska presenterna stå framme och middag bjudas på.

Svärmor och svärfar är här för att hjälpa till med bebbs och stök.
Jag känner mig lite lätt peppad! Speedad!

Hurra Fredag!


Nina

Hoj hoj hoj hurrrraaaaa som vi säger här på Gotland. Hoppas ni får en härlig dag.



URL: http://Ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?