Vecka 13

Vi går in i vecka 13 och bebbarna är 11 veckor gamla.
De är stora som persikor och alla anlagen finns.
Nu startar en enorm tillväxtperiod där livmodern växer
konstant och mycket fram till ca vecka 24.

Själv funderar jag på hur det ska bli om det är NU de ska börja växa!!?
Jag har ju redan en riktig kulmage. Det ska bli spännande! Nu finns forskning
som visar på att bebbarna kan höra och både öron och ögon hamnar på plats
denna vecka.

Jag har täta gallanfall, illamående och sover typ 18 timmar/dygn. resten av dygnet ligger jag och vilar.


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Men vännen...

Strongt av dej att få fram vettiga inlägg ändå. Känn dej absolut inte tvungen att bloggfesta. Det ska vara kul!

Kram



URL: http://ninaruthstrom.se


Emma

Det låter ruggigt, jag menar, man tycker ofta synd om sig själv under en "vanlig" graviditet men det här är ju inte roligt på något sätt. Usch, rent ut sagt!



Krya på dig!



URL: http://villemo.com/blog





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?