De finaste gåvorna

God Jul på er från nattugglan!
Alla, i det gula huset, sover utom lilla My och diskmaskinen.
Vi tuffar på... Idag har familjen hunnit med julaftonsmorgon
hos svärföräldrarna (eller som de heter f.o.m. nu: farmor och farfar)
förmiddagen innehöll något, för mig, så ovanligt som ett kyrkobesök
då vi glatt konstaterade att våra barn inte var gormigast (bara näst gormigast).
Sedan bar det av hem till gula huset där min familj börjat på julmatslagandet.
Pojkarna verkade tycka om att komma hem till sina rutiner efter några dagars
jullov hos farmor, farfar och faster. De har fått så mkt kärlek att jag strukit
bort en tår eller två av rörelse men de mår bra av sina invanda saker och regler.

Vi har spelat julklappsspel, ätit julbord, sett karl-Bertil och öppnat klappar.
Jag fick pengar till en sån´där härlig klänning, två efterlängtade böcker, en
gitarr och två underbara armband! För att bara nämna några av de generösa
gåvorna. Denna natt, 00:35, lämnar jag er med bilder på de finaste gåvor jag fått.
Förra julen var de två små frön som fick mig att kräkas. idag öppnade de sin första julklapp!





Alex

... och nu fick du mig att stryka bort en tår eller två. Underbara gåvor, vackrast, smartast, mest kompetenta och roligast i sin ålder. Älskade ni alla, hoppas ni haft en fin jul.



URL:


Sven Strandgren

Vilka killar....................sötast. Nu kan man kalla dom sötast.......sen gillar dom nog inte det. det du din "genusfanatiker"



hade



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?