Over and out

Sedan mitt förra, "idylliska", inlägg så har det varit allt annat än idylliskt.
Mjölkstockningen GRANDE var tillbaka med hög feber i släptåg. Efter ett par
dagar i sängen gav jag upp och ringde BB. En stund senare hade de klämt och
känt och konstaterat att jag behövde antibiotika. Nu har jag käkat det i två dygn
och feber börjar ge med sig. Som grädde på moset har pojkarnas mag-plågor
intensifierats och de vrålade fram till 02.30 i natt. Nu är klockan 05.45, jag sitter
vid pumpen och hör dem vråla på sin far. De har ont och är hungriga om vart
annat vilket gör det svårt att räkna ut vilket som tar prioritet. Man måste prova.
Om de skriker trots mat är det magen som är värst... Men inte allt för sällan är det
en kombination vilket gör att skrik är svaret på alla försök att trösta.

Jag hade passet fram till klockan 03.00 så nu får jag sova men jag har ju pumpningen...
Det blir inte nådigt om jag slarvar med pumpning just nu...

Over and out!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?