Från mina sinnen...

Jag är ledsen, ångestfylld och helt tydligt från mina sinnen.
Sitter och försöker hitta på något slagkraftigt och vettigt
att skriva men inget kommer till mig. Alla andra bloggare
skriver om viktiga saker som valet och SD:s vågmästarroll.
Nina skriver eldigt och medryckande om mansrollen och det
våld och förstörelse som den medför. Sjukt bra. Jag försöker
hitta inspirationen men hamnar istället framför tankade såpor
och annan skräp-TV. Efter att jag röstat rosa, som planerat,
har jag inte följt med i debatten alls. Resultatet var bedövande
bedrövligt och jag har helt enkelt inte orkat. Vi har just nu
ingen TV vilket medför att det krävs initiativ av mig att följa
hur det går med vår värld. Jag måste aktivt ta mig tid till det
om jag vill se det på webbTV. Istället ser jag bedrövliga serier
som G.... Nä, jag kan inte ens avslöja det, då faller jag helt av min egen
pidestal eller höga häst... eller åtminstone en småväxt åsna.

Vad har jag producerat idag...
...ett gäng äppelskivor som hänger på ett snöre och en bestämd huvudvärk.
... för att inte tala om mitt planlösa knappande på tangenterna för att lyckas knyta ihop det här inlägget. Inte ens det går bra. Men nu stundar helg, bakning och skördemarknad.
Over and out!





Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Ibland bara orkar man inte just någonting.

Tack för uppmärksamheten.

Godnatt! Hoppas du får sova gott.



URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?