Rosas Ambassadör!






Denna karamelliga slev inhandlades i storstan för ynkliga 15kr.
Jag tänker alltid på min vän Nina när jag hittar rosa grejor. Hon
ÄR liksom rosa för mig. (Om man nu kan VARA färgen rosa utan att
vara en sockervadd?) Eller åtminstone Rosas bästa ambassadör!

Denna slev blev mig behjälplig nu när jag provade på Bambis världsbästa
recept CookieBrownies!! Genialt recept som jag gärna skulle ta åt mig äran för.
Men äras den som äras bör. Nu ska jag ta ut dem ur ugnen! Yey!



Jenny Andersson,

Kollade på receptet och det såg väldigt gott ut det där. Defenitivt något dom måste testas



URL:


Sofie

Jag ställer gärna upp som provsmakare, Julia! Jag tror verkligen på denna Brownie! vattnas i munnen



URL: http://sofiesilwer.blogg.se/


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Åh va fint. Jag vill mycket gärna vara Rosas ambassadör. Det är ju genialt.Måste jag göra om bloggdesignen igen nu? Får fundera på den.



Måste också prova det där receptet.



URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?