Svett, pust, stånk och stön...

Det är typ allt jag har att komma med idag!
Under min vanliga "blogg-runda" har jag
insett att jag är föga originell.

Efter en dag i ett hett helvete (also known
as jobbet) cyklade jag hem för att skruva
in de ny lackerade skåpluckorna till köket.

Senare dök sötafina, rara, bästa moster upp
med underbar familj och mumsade grillade
hamburgare med pommes. De berömde vårt
hus, som seden bjuder, och var sådär allmänt
trevliga som bara de kan vara.

Hennes vackra barn kom till oss och påpekade
lite försynt att Rolf "kramade" deras ben. Om
det är något som inte hör hemma i mitt hem så
är det dominansbeteende a´la hund! (Also known
as JUCKANDE!) Rolf fick veta att han levde och
gick vidare till grannen vilket obönhörligen ledde
in oss på ämnet kastrering...
You are on probation Rolf!!

Detta var allt jag orkade skriva i svettandets stund!!

Kärlek och harmoni!!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hahaha I hate juckande hundar. Hahahha men jag gillar dej. Mucho mucho



URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?