Well well... Long time no see!!

Eftersom jag kastats in i en deppression så har bloggen lidit. Mest beror det på att jag vanligtvis uppdaterar den på lunchen när jag jobbar och eftersom jag varit sjukskriven har jag släpat efter med mina käcka, lustiga och glada inlägg...

Var det någon som kände igen min blogg i ovan nämnda epiteter?
Inte jag heller...
Vi provar igen : Eftersom jag gått i ide de senaste veckorna har jag släpat efter med mina arga, rasande och rätt ut otrevliga inlägg...

Ärlighet varar längst!!

Jag mår på intet sätt bättre men jag tänkte försöka muntra upp mig själv med att lista saker som gör mig glad, är sköna och får livet att verka mer värt att leva.
(Kanske kommer jag, för första gången, att skriva ett glatt inlägg mitt i min mörkaste stund...)

Sköna, glada och roliga saker med livet:

-Har hittat världens godaste snacks! De heter Fredags Blandning
och är en blandning av Popcorn, ostkrokar och majs-snacks i oika former!
Muuuuuuums! Detta är något för alla er som, liksom jag, är lagda åt
att blanda snacks för att njuta maximalt!

-Att kissa när man är riktigt nödig! Sååå underbart i sin enkelhet.
Helt alvarligt, finns det något njutbarare än att kissa när blåsan är
på bristningsgränsen. Det är ju nästan så att jag medvetet håller mig
för att riktigt få njuta!! Och innan, när man lider alla helvetets kval skulle man,
utan att blinka, sälja sin mormor, sin själ och sina favourit Jeans för
att få sätta sig på denna tron av porslin och släppa på trycket!

- Att jag gift mig med mitt livs kärlek! Mina drömmars man, mjuk,
manlig, smart, rolig, ömsint och stilig ville gifta sig med mig!
Med honom får jag komplimanger i både pyjamas och festblåsa.
Han gör en fantastisk hemmagjord pasta och snarkar måttligt.

-Att få 100% på en låt när jag spelar Guitarr Hero!
Har blivit beroende! Är aldrig nöjd om jag inte sätter alla
toner. Jag kan inte leva med att bli överlistad av en plastgitarr!

-Kaffe och en snus!
Ja, ja, jaaa! Det äär inte nyttigt!
Jag veeeet!
Men det finns inget bättre än en kopp svart kaffe och en snus
när livet blir stressigt och svårt!
(Möjligen med undantag för lite "Hanky panky" i sovrummet,
men denna lista innefattar inte mitt sexliv.)

-Att tvätta ansiktet med en go´doftande rengöring, ta
händerna fulla med vatten och plaska bort all smuts, för att sedan
ta ansiktsvattnet följt av en lyxig kräm.
Jag längtar alltid till den delen av min kvälls-rutin!

Listan kommer att kompletteras regelbundet eftersom jag behöver påminna mig om de små glädje ämnena!

Kärlek och harmoni!









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?