tuppjuck på morgonen

Sitter och väntar på att morgonens kräkningar ska sätta igång...
Jag fick ett frispel för en stund sedan och proppade i mig en näve chips
och ett glas julmust!! I ren ilska!! Jag vet ju att jag ändå inte får behålla det!

Jag började denna graviditet med promenader, simning och hemlagad
"gravid-mat". Numera sitter jag som ett överkört äppelskrutt och väntar
på att få börja kräkas. Jag attackäter och blir helt slut av att hämta posten.

Totalt tuppjuck!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Fy fan så illa.

Snacka om att din egen kropp spelar dingel med dej. Det tycker jag nästan är lite oförskämt av den.



Igår var jag på fabellaträff hemma hos en finsk kvinna. HOn hade kopparna med muminfamiljen. jag tänkte på dej, nästan hela tiden. TÄNK om du kunde vara med i vår tjejklubb. VIlken dröm!



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?