Orkar inte flaxa

Gomorron!
Det verkar inte bättre än att jag blir inlagd på sjukhuset.
För några dagar sedan skulle jag ha protesterat högljutt och flaxat med armarna.
Nu orkar jag varken flaxa eller vara högljudd. Jag kände när jag vaknade att detta
nog var dagen då jag blir inlagd så jag packade en liten necessär och tog på mig
(relativt) fräscha kläder. Alla säger till mig att bebbarna tar det dom behöver och att
det är mig själv jag ska ta hand om. Det har hela tiden varit på mitt ansvar att bestämma
om kräkningar och illamående är hanterbart och frivilligt åker jag ju inte in.
Men igår tog maken över. Jag orkar själv inte bestämma/avgöra utan vill bara grina.
Vi får se om jag får ha datorn med mig annars får väl maken "gästblogga" :)

Over and out!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Men gumman... va tråkigt. Men det är säkerligen det bästa. Hoppas de tar väl hand om dej där inna och att du snart är tillbaka. Jag kommer sakna dej.

Kram



URL: http://ninaruthstrom.se


Jenny Andersson,

Inte kul att du måste vara inlagd på lassa,men kanske bäst för dig själv så du får i dig lite näring.

Hoppas du blir piggare snart.



URL:


Malin

De kommer att ta fantastiskt bra hand om dig där - jag ska prata med svärmor det första jag gör imorgon bitti ;). Hoppas att det vänder snart, kära du...



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?