God Jul!!

Idag har jag laggt sista handen vid julgodiset och gjort nutella-och mandelmassefyllda dadlar, doppade i mörk choklad och minibiskvier med saffransfyllning och mörk choklad.
Imorgon åker jag till pappsen för att börja julfirandet med en uppesittarkväll och sedan fira julafton med pappa, hans fru och mina syskon! På juldagen återkommer jag till det älskade gula huset för att fira återstående jul-dagar med mamma, Peter, syskon och svärisar!!

Jag ser fram emot denna helg och håller tummarna för att jag får kräkas minimalt!

Allt detta julande innebär att det blir mindre eller ingen tid framför datorn i några dagar så jag vill passa på att önska dig en god jul! Att femtio personer i vårt land dagligen läser om mina kräkningar, gormande och glädje, värmer mitt hjärta!!

Från botten av mitt hjärta God Jul & Gott Nytt År!!


Nina

En riktigt God jul Julia



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?