Utan er kan jag ju lika gärna lägga ner skiten och börja plita ner åsikter i en bok med litet hänglås

Ibland vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Ni är mellan 35 och 60 personer som tittar
till mig dagligen och av någon annledning. Vissa är familj och vill mest veta barn-fakta.
Andra kanske tittar in hit pga...
Jaa, varför då?
Är jag skojjig, provocerande eller bara tillräckligt trevlig för att ni ska titta förbi??
Vad vill ni läsa om??
Jag blandar små anektoder från mitt liv med arga, semi-politiska inlägg utan att ha en susning
vad jag sysslar med. Bryr ni er om min secondhandshopping? (Ibland överväger jag en ny kategori av typen: Dagens Loppisfynd) Skrollar ni bara förbi de feministiska bitarna? I don´t know.
 
Jag påstår på intet vis att jag skulle anpassa mig efter era åsikter, den här bloggen är en diktatur, men jag skulle vilja veta vad jag gör bra, vad ni vill ha mer av och vad ni kan undvara. Gör er bloggläsar-plikt och tyck till. Utan er kan jag ju lika gärna lägga ner skiten och börja plita ner åsikter i en bok med litet hänglås :)
 
Under tiden gör jag mig redo att ta mig an anstormningen av åsikter, kärleksförklaringar och rena påhopp. FIRE AWAY!


Annelie

Bra blandning tycker jag! =)

Svar: Tack! *Sträcker på mig en smula*
aliaslillamy



URL:


Regina

Jag gillar sättet du skriver på helt enkelt, oavsett om det gäller vardagen med barnen eller åsiktsinlägg.
För att inte tala om dina underbara recept!

Svar: Jaa, justja! En gång i tiden lade jag ju ut recept! Kanske kan jag bli bättre på det! Jag bakar ju faktiskt en hel del även om jakten på de perfekta recepten är mindre intensiv nu. Förr kunde jag ju ägna en dag åt att hitta det perfekta hallongrottsreceptet :) Tack för att du tog dig tid! Jag blir glad på riktigt när ni orkar skriva en rad till mig. Dagen blir liksom... glad! / Julia
aliaslillamy



URL:


Hanna

Håller med att du har en bra blandning:) gillar dina politiska/feministiska inlägg, tycker du skriver lättförståeligt med vettiga åsikter (100% klockrena om du frågar mig) älskar även att läsa om dina roliga små grabbar!

Svar: Tack för att du tog dig tid. En kan behöva lite bekräftelse (eller kritik) då och då. De feministiska texterna ligger mig varmt om hjärtat men ibland blir jag orolig att jag snarare rör till det än reder ut. Skönt att ha några med på tåget :)
aliaslillamy



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?