Som små korpar

Det händer mystiska grejer i mitt hem.
Igår, mitt på dagen ringde maken mig.
Jag hann inte svara så den låg där och
vibrerade. På en burk i köket. Det gick
så illa att den vibrerade av sin plats och
ner i en kopp kaffe som stod där!!
 
CRAP!
 
Sedan försökte flera ur familj och släkt nå mig men utan att det gick att svara!
Dubbel CRAP! Jag undviker ingen, jag har bara universum mot mig! Skicka sms
om ni inte kommer fram!!
 
Förutom telefon-kaffe-incidenten så har ljuddosan (även kallad ljudjocke) försvunnit spårlöst tillsammans med en av Ottos vinterskor. Bebbsen tar saker och gömmer. Snart hittar jag de försvunna grejerna i tvättkorgen, i en sko eller mellan soffkuddarna tillsammans med andra saker som jag inte vet är försvunna. De är som små korpar mina bebbs.
 
God Onsdag på er alla!
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?