Man tackar inte nej till Bebb-kramar

I flera dagar har jag haft en himla blogginspiration men noll tid
att utnyttja den. Som nu till exempel. Preciiiiiiiiiiiis när jag börjar
knappa på tangenterna så kommer Otto på att juuuuuuust nu vill
han kramas, och för er som inte känner Otto kan jag meddela att
man inte tackar nej till en Otto-kram i onödan!! Han har i dagarna
kommit på att det är så mysigt och mysigare blir det sedan han kom
på att han skulle börja lägga armarna om halsen och pussa på kinden.
 
Vilgot har kommit på att man kan säga nej, dvs utöva makt, och som
han utövar den lilla makt han faktiskt har över sitt liv. Allting är "Nej
nej nej!" han säger det till och med i sömnen. Som för övrigt är aningen
knagglig nu. Det knips i magarna och det ska lekas mitt i natten. Jösses!
 
Och det ska läsas... precis jämt och helst samma bok. Den nya
"Ingrid och djuren" Vi måste önska fler Ingrid-böcker i julklapp annars
blir det tradigt. "Bu och Bä" är också populära liksom Max-böckerna.
Men Ingrid-boken slår alla rekord!
 

* Paus för att avbryta bråk, laga lunch och lägga bebbs inför lunch-sovningen*
 

Nu sover bebbs och jag ska dricka kaffe och slöa i soffan!
Solong!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?