Kära Tomten, Gode Gudrun, Söte Jesus jag önskar mig en....

Sitter och nattugglar. Har lite svårt att sova när jag äntligen får...
Surt... Men jag roar mig med julklappssufande och önsketänkande.

Häromdagen sa jag till bröderna att de hade två dagar på sig att producera en önskelista annars ska de få något riktigt knäppt i sina paket. De kontrade genom att ge mig samma ultimatum. Följaktligen sitter jag nu och kliar mitt huvud och undrar vad jag ska önska av brödratomtarna. Vad ska man önska när man är en snart trettioårig tvillingmamma som redan har det hon önskar och mer därtill??

På listan hamnar då sådant som är lyx, extravagans och det där lilla extra.

Kära tomten, Jesus eller goda Gudrun. Jag önskar mig:

*
En akustisk gitarr med nylonsträngar
* En lyxig klänning från daisydapper.com
(det är bara för tomten att klicka på länken ovan)


(På bilderna ovan kan tomten se exempel på de snyggaste! Lägg en i storlek XL/XXL i paketet)

* En snygg brödrost, gärna i pastellfärg

* Harry Potter-boxen (Den med alla filmer i)

* Tapet (en rulle av varje) PIP Studio



* En laptop

* En sån´där penna som man kan rita med på datorn/illustrera
* Lyxig fåtölj från ilva.se


* Nintendo Wii + ratt och MarioCart-spel
* Röda saker med vita prickar                
* Silverarmband av Lotta Djossou Klicka på bilden          



* Frukostskålar i pastellfärger/prickiga
* Assietter i pastellfärger och eller prickiga
* Varma, fotriktiga och snygga vinterskor s. 38
* Film, film och film helst om superhjältar!
* TV-serie boxar typ: "The Big Bang Theory alla säsonger"
"Modern Family s.2"
"Supernatural s.6"
"Sons of anarchy s.1,2,3 & 4"
"Criminal Minds s.3,4,5 & 6"
osv
* Strumpor


------------------------------------------------------

Nu kan ni (bröder) för bövelen inte ge mig något knäppt! Här finns något för alla plånböcker och alla nivåer av engagemang! Men fixar ni att uppbåda en lika lång lista?? I think not!!



Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Men oj, den här kan ju jag kopiera rakt av. Jag vill oxå ha allt det där fast skor i stl 39 och så kan vi ta bort alla filmer och dvdboxar.



URL: http://ninaruthstrom.se


Cilla på Rönnskär

Vilka underbara klänningar det finns på din länk http://www.daisydapper.com/se/art/dam/klanningar-2/

Ouiiihhiii!!! Vill bara ha dem! =D

tack för en bra länk!

kanske får jag råd nångång i framtiden! ;-)

Kram Cilla



URL:


Sven Strandgren

Vilken bra o kul önskelista. Hoppas du får allt. jag skriver ut den och börjar beta av.............



Själv har jag bara 2 önskningar: Snälla barn o barnbarn och fred på jorden.

+ kanske nån liten god dryck



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?