I rasande takt mot vecka 24

Den senaste veckan har försvunnit i dimmorna från huvudvärk och spyor.
Ändå mår jag bättre nu än för ett par månader sedan. Just nu är det största
problemet att få energin att räcka till. Jag vaknar kring nio och klockan fem
börjar jag drömma om att få somna. Jag går mina promenader men det går
sakta och jag är helt tömd på energi. Jag är i vecka 23 men har mage som om
jag vore i vecka 40 med långt kvar till målet. Jag är en enda stor mage tätt följd
av ett par jättetuttar. Jag har fortfarande inte gått upp något vilket innebär att
mage och tuttar har tagits från resten av kroppen.

Just nu går vi i rasande takt mot vecka 24 och jag konsumerar 2-3 paket lättdryck
om dagen... Själv! Jag tycker magen är fin men den är liksom i vägen jämt. Sitta,
ligga, gå och stå så är magen där och klämmer på så jag blir yr eller hindrar mig
från att resa mig. Jag SNIGLAR mig fram i livet :)

Bebbarna däremot är det full fart på. De sparkar och vevar med armarna så det står härliga till!
Go´Fredag på er!!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?