Asså jag vet...

...nyblivna föräldrar som trackasserar, inte ont anande, läsare med en uppsjö med bilder
kan bli för mycket. Men jag tar risken att uppfattas som en sådan förälder. För denna bild är bara FÖR
gullig!! Två sussande bröder som finner trygghet i närhet, mysigt!



Alex - bebisbildsknarkare

Asså, ös på med bilder du. Ingen som tröttnar här inte. Jag vill dessutom gotta mej åt historier om bajsblöjor, kräksfläckiga bodysar, vakna nätter, leenden som visar sej vara gaser, små bebisfingrar som nyper tag om både ditt pekfinger och ditt hjärta och mycket mycket mer. Tills jag får komma ur min karantän känns dina uppdateringar på bloggen som en nödvändig kontakt med Ottson och Villevire.



URL:


Sofie

Kom ihåg att uppdatera din presentation. Din familj består av fler än Samuel och en hund nu :-) Fiiiin bild förresten!



URL: http://sofiesilwer.blogg.se/


sofia - mamma till maksim och gravid i vecka 36

Alltså...sådana där underbara bilder kan det aldrig bli för många av. Vilka otroligt fina söner du har!



URL:


Annalena

Jättejättejättegrattis!!! Så fantastiskt, gläds med er :) Och vilka killar, söta som sockertoppar! Håller med, ös på med bilder!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?