Secondhand is the way to go

Jag tillhör den krassa sortens människa som tänker att
"varför köpa dyra barnkläder? Bebbarna ska ju ändå kräkas, fisa, snora, kissa och bajsa ner dem."

Meeen det är ju roligt och de är ju såååå söta. Så "the way to go" blir secondhand via loppisar och tradera. När något köps i butik blir det på rea och helst ekologiskt. Min mamma och bonuspappa tänker likadant och de ropar in lika mkt som jag på tradera. Så nu är jag stolt ägarinna av en hel Ikea-kasse med bebb-kläder.

Jag försöker fokusera på så glada färger som möjligt och så varierat som möjligt. Inga prinsess kläder HUA!!

I kassen nedan är över 90% väl begagnat men mjukt och skönt!



Matilda

Vad mysigt! Jag kom på i helgen, när vi lunchade med Månika, att jag får börja handla bäbiskläder igen! Tjooooooho! :)



Vad skönt att höra att du är hemma igen fina du (din mage är fantastiskt fin och du med!), usch vilken helg du haft.



Rolf var jättesnäll när han sovde hos oss. Sa inte ett ljud på hela natten, låg bara och sussade så sött. Att han skrämde ihjäl mig några gånger gjorde ingenting, han har ju lite att ge igen tycker jag. Har ju trots allt skrämt skiten (in igen) ur honom två gånger. Hehe. KRAM



URL: http://matildarodin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?