Koka soppa på en spik

Sitter och försöker klämma ur mig ett intressant och inspirerande
inlägg men det går dock inget vidare. Men så kom jag att tänka på alla
totalt innehållslösa inlägg som jag postat sedan starten i Juli 2009.

Jag är ju drottningen av planlöst tangentknappande. Kejsarinnan av
värdelöst vetande och tramsiga beskrivningar. Jag ÄR mäster kocken
när det kommer till att koka soppa på en spik. Om inte jag kan knappa
mig ur bloggtorkan så undrar jag vem som kan. För ordbajsning är
verkligen min grej och bloggen mitt virtuella utedass.

Idag kom Alex förbi och surrade bort några timmar samt gav mig ännu
en anledning att totalt frossa loss på Ben&Jerrys. Att frossa glass göres
med fördel tillsammans med en annan glass-älskare och råkar denna
människa dessutom vara sjukt trevlig och kunnig i genusfrågor så är man
i himlen. Dagen har inte varit helt ångestfri men helt godkänd ändå.
Med dessa ord önskar jag er trevlig helg!!


Nina Ruthström - laddar inför uppropet på lördag'

Visst är det härligt att sitta å prata genus med en vän.

God helg önskar jag dig med fina Julia!



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?