Dagens outfit före festen

Idag fyller faderns fru 40år. Stort grattis till Ullis!
Jag har blivit kontrakterad att baka till kalaset vilket
jag uppskattar enormt. Snart ska vi bege oss dit med
alla bakverk. På menyn kommer det att finnas
minibiskvier med hallon-smörkräm och mörk choklad,
mini-citronbiskvier med vit choklad, mini hi-hatcupcakes
och körsbärsgömmor. Nu ska jag svänga ihop den sista
kaksorten: Mjölkchokladsnitt!

I logen, som ligger granne med oss, har de loppis idag.
Innan frukost kvistade vi över och köpte en sänglampa.
Dagens outfit innan jag bytt om till festkläder:



Mysbyxor Ica Maxi 99kr, myströja Ellos 129kr, sjal Gåva från Alex
, mössa Lindex 99kr och finska skinstövlar Tradera 51kr.


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Haha så söt du är. Bästa outfitinlägget jag läst på länge.

Ha så kul på festen!

Gästerna lär ju få det njutningsfyllt.



URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?