Julpepp 1:a stadiet

Min julpepp börjar alltid på samma sätt.
Jag börjar med att ladda upp med tidningar, julversionen av älskade inrednings- och pysseltidningar.
Jag frossar, suktar, planerar, skriver listor, förkastar planer, tappar bort listor, planerar nya planer och skriver uppdaterade listor. Jag samlar recept, inspiration och målbilder. Låter julen som en OS-final i någon sportig sport?? Då har ni uppfattat det rätt :)
När jag läst tidningarna några varv får jag köpa en julgrej. Inget dyrt bara något litet som signalerar startskottet på årets pyssel. Vill ni hänga med på LillaMys julpepp alias JULias JULigheter??
Isåfall är det bara att spänna fast säkerthetsbältena för nu åker vi!





NIna Ruthström - bloggar fårn spinnsidan

Jag är självklart på.

Ska köpa ide´tidningen. Stod tom å bläddrade i den idag. VILKEN FANTASTISK TIDNING. Men egentligen inte om man redan har mkt man vill göra men för lite tid.

Men, jag vill vara med på JULias JULigheter SÅKLART!



URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se


jenny Andersson

Åh julia.Klart man vill hänga med på julias juligheter.

Jag älskar allt vad julbak och pyssel heter.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?