Köttbullens hämnd

Godagens! Som vanligt kaxar jag in i det sista. Gulliga Alexandra kom med ett
"nödkit" med kex och nyponsoppa för framtida illamående. Som vanligt kan inte
jag föreställa mig att jag skulle bli illamående... kändes helt omöjligt liksom.

Jag:
"Jag kanske blir en sån där gravid människa som slipper må illa!?"

Alex:
"Jaa, kanske..."                                                                        

Så kom jag hem från jobbet, oförskämt välmående och kände ett enormt sug efter hemmagjorda köttbullar, spagetti och ketchup... Sagt och gjort jag stekte ett antal köttbullar och kokade spagetti.
Sedan vålds-mumsade jag, nöjd med min insatts....
...Nu sitter jag och hoppas att jag får behålla någon liten mumsig köttbulle...
Allt hotar nämligen att komma upp igen "with a vengeance"!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?