Glada listan

Lördag morgon och snön har vräkt ned hela natten.
Maken gruvar sig för den stundande skottningen och
Rolf njuter och ser ut som en utter när han tar sig fram
för att hitta den perfekta morgon-kiss-platsen.

Jag försöker ta det lugnt. Igår fick jag inte behålla någonting men mådde bra emellanåt. Kanske är det nu det vänder!! Dagen till ära förärar jag er med en glad lista:

* Mina Julbiskvier med pepparkaksbotten, saffrans-
-fyllning och mörk choklad har blivit succé! Jag har
fått stående ovationer och känner mig som värsta
mäster-bagaren-i-stövlar!

* Nu startar nedräkningen till årets mest älskade helg.
Så mkt kul, mys och gott som väntar oss om bara några
dagar!!

* Julklapparna är inhandlade, inslagna och genomtänkta.

* Imorgon kommer mina bröder med flickvänner samt
goda vänner för att spela "Julklappsspelet". Ett spel
som leder till gorm, vrål, tårar, skratt och fiendskap!
Vem blir utan klapp detta år?? Och vem ska gråta över
att de fått diskborsten men missat alladinasken??

* Finaste, favoritbloggaren Nina är glad efter några tunga
veckor. Om jag fick skicka tomten till ett enda ställe i år
så skulle det bli till henne! Hon har förtjänat en extra klapp.

* Jag har inte börjat kräkas för dagen :)



Matilda

Detta år är min taktik följande: Ta allt = få allt och slå j********vligt många sexor! ;)



URL: http://matildarodin.blogg.se/


Julia

Matilda: Min plan detta år är att skratta mitt onda skratt när jag tar allas paket!!!

Muahahahahahaaaaaaaa!!



URL: http://aliaslillamy.blogg.se/


Sofie

Julia och Matilda, tror ni kommer göra allt för att bli av med paketen som jag har köpt ;-) Min kväll kommer ägnas åt att träna slå "sexor". Ser fram emot morgondagen!



URL: http://sofiesilwer.blogg.se/


Alex

Ååååå, jag gruvar mej för att Ingrid ska skrika och fördärva allt för mej. Så min strategi går mer ut på att planera hur jag ska få henne att sova så länge som möjligt snarare än slå sexor, alternativt ge David så dåligt pappasamvete att han självmant tar hand om henne vid varje givet skrik...



URL:


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Å raring. TACK!!!

Du förtjänar MÅNGA uppmuntrande klappar du med. Eller åtminstonde att illamåendet minskar.

Lycka till i julklappsspelet. Jag skulle uppskatta en videoblogg med ditt "elaka" skratt.



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?