"Jag va´ordningsman i skolan jag!"

Denna måndag morgon var det bestämt att vi skulle börja med personalmöte. Ledningen har bestämt att vi ska ha ett kort personalmöte varje måndag kl 06.40.
Jag jobbar för övrigt ihop med min pappa och bror.

06.30 var jag på jobbet och väntade på mina arbetskamrater.
D.v.s. Lillebror (Lagerchef) och fader (butikschef).
Tiden gick och jag satte igång med mina uppgifter.
(Jag är inköps-, faktura- och specialorder ansvarig.)

Inga av mina kamrater dök upp på det första morgonmötet!
Mol alena satt jag där tills chefen behagade dyka upp strax efter 07.00.
De hade glömt det!! Båda två!!
Uslingar!!

*Klappar mig själv på axeln för att jag är så föredömligt ordentlig*



Matilda

Duktiga du. Och kanske mest stackars du:)



URL: http://matildarodin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?