Tacksam

Så, partyt är över och det gick bra. Jag blir rörd över alla som kom, med presenter och lekte på vår går. Tack ni som kom och gjorde det till en fantastisk dag!!
 
Jag lever just nu ett liv där mina drömmar och det jag lngtar efter är väldigt basic. Jag längtar inte efter att resa, jag längtar efter en stund med en god vän. Jag längtar inte efter att gå på krogen, jag längtar efter att gå en runda på stan och jag längtar efter att titta på lite kläder till mig och barnen.
 
Så, min vän Alex bjöd mig på lunch och skjutsade mig runt i rullstolen.
För mig är det en drömdag!! Jag var helt exhalterad och sjukt peppad. Äntligen!
 
Såå, det blev en del shopping. Barnen har frågat efter en klänning. De har önskat sig en klänning att "springa runt i när det är varmt och kunna kissa när de vill". Som genus-mamma ville jag gärna tilmötesgå detta. Vi hittade dessutom ett halva-reapriset-ställ på barnavdelningen så det blev lite mer...
 Rosa yjamasar med puffärm, kepsar, tröjor.
 Klänningar med fåglar och jordgubbar, strumpor
 

Sedan kom jag hem och fann ett paket från min moster med jättefina sandaler och "foppa"-skor. Pojkarna blev lyriska och provade genast för att se om de var "snabba". De sprang runt runt och sladade i kurvorna. Tack snälla moster! Med min ansträngda ekonomi så är det en välsignelse att ha en moster som bryr sig och skickar så fina födelsedagspresenter! Tack!
 
Nu har mina barn allt de behöver denna sommar!
Tack Alex för att du tog med mig på stan, jag har längtat i månader efter en dag som denna.
Nu ska jag sova men jag återkommer! Puss
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?