Kalas och nedsättning av fot

Jag laddar för djungel-kalaset! Jag tillverkar girlanger, pappersrorsor och kakor, vindruvs-ormar, marängklubbor och kakor (igen). Jag skriver listor och planerar tårtor. Presenterna är inköpta men ej inslagna. Barn och vuxna är inbjudna och jag längtar nog mer än barnen. Det var så länge sedan jag såg fram emot något och även om det dräper mig så tänker jag njuta!
 
This is me, putting down my foot: Våga inte ta ned mig på jorden, påpeka överdrifter eller partypoopa på min glädje. Jag behöver det här, jag lever för det och jag har förtjänat det. Det kan hända att det är mer för min skull än barnen "för de kommer kanske ändå inte ihåg" men so what?? Jag njuter av att skämma bort och överdriva och så länge jag inte hyr in en lindansande tiger, en balettdansande bäver eller en motorsågs-show så kommer ingen till skada förrutom jag själv och jag tänker betala priset!!
 
Jag behöver inte veta att det inte är så noga... jag VILL göra det här, med allt vad det innebär. Ni ska dessutom få följa med på mitt "överdrivna" kalas så snart jag räknat ut hur man för över bilder...
Tur att jag har er som hurrar och stöttar och aldrig dömmer!! Nu fyller vi upp kategorin: "Lull-lull och rosa fluff"!!
 
Nu ska jag tillverka djurmasker!!
Hurra för kalas!!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?