Mordsdag, vilodag och födelsedag

Jag och mina bröder fyller år samma vecka, samma vecka som morsdag och i år är det endast en dag mellan morsdag och min trettiotredje fördelsedag (idag). Maken har hemlighetsmakat hela dagen och prasslat ed inslagningspapper. Morsdag var fantastisk. Maken och barnen "överraskade" med tårta på säng till mig och mormor och han hade sett ut smycken till oss båda. Jättefina örhängen till mormor och ett Efva Attling-halsband till mig "Miss Butterfly Pendant". Normalt är fjärilar långt ifrån min grej men det stilrena och enkla silverhalsbandet var verkligen jag. Jag gillar få smycken men allt av Efva Attling. Jag blev överlycklig såklart!!
 
sedan var mordsdag en enda parad av god mat, kramar och härlig utelek. Barnen övade på sina cyklar och jag körde elopeden. Vi hade tävlingar på vår grusväg och barnen "vann" alla race... :)
 
Idag har jag mens vilket alltid betyder att EDS gör sig extra påminnt. Jag har legat stora delar av dagen i smärtor och illamående. Nu är det bättre och jag ser fram emot födelsedagen!!
 
Dags att krypa till kojs för att orka låtsas sova imorgon. Yey!!!
 
puss





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?