Elitsinglar

Guess what ……..      

                                              

…oh yeah, Dean Winchester is on a dating app! Yes he is! Kolla senaste avsnittet av Supernatural. Han finns då inte på “min” datingsajt visserligen, men bara för att han tagit steget in i de virtuella mötenas värld har jag repat mod och erkänner, jag är/har vart där.

 

Sanningen att säga är jag på väg att släcka ner min profil. Trots att den kostat mej lite krisch. Gick med en kväll för ett par månader sedan när jag kände mig lite, jag inte som en trudelutt då, men som en tjingeling kanske. Lite ensam och, jag gillar att flirta. Det är grannlaga visserligen, med mitt tänkande kring genus och relationer, och kraschar som ni sett ganska pronto, men….. det är lite kul.

 

Hur som helst. Sajten heter Elitsinglar. Låter som en fascistpryl men utger sig för att samla ”sofistikerade” mänskor. Jag tänkte som så att jag kunde undvika ”ska vi knullastuket”. Jag vet, jag vet, jag har fördomar och jag känner ju flera som träffat vettiga mänskor på helt vanliga typ gratissajter men tja, tjingeling elitsinglar!

 

Här kan man då se hur männen i min ålder presenterar sig. Övervägande andel av dom som är 50+, ända upp emot 60 vill eller vill kanske ha barn! I kid you not. Hur tänker dom då undrar jag? Säg att man är 55. Då bör man väl träffa en kvinna som är typ 20 år yngre och om man marscherar snabbt kanske man hinner få barn innan den biologiska klockan blivit sen kväll. Oftast har dom redan en kull barn, men det kan ju vara kul med en bäbis. Och, man är kanske en så otroligt fantastisk pappa att man vill välsigna så många barn som möjligt med sin faderliga excellens.

 

Suck.

 

Och, det är vanligt att man under rubriken ”ogillar” ger uttryck för att man inte gillar extrema politiska åsikter. Hm, jag går nog fetbort antar jag. Nu kan man ju mena talibaner men det anses ju av många extremt att tycka att män och kvinnor ska vara jämlika. Konstigt men icke desto mindre vanligt.

 

Det finns intressanta undantag men väldigt många tycker att det är väldigt viktigt att träna och är mycket intresserade av sport. Det är ju nu tillåtet. Fortfarande. Men när profilerna ser nästan identiska ut blir det ju måttligt intressant.

 

Dean Winchester har en datingapp. Men, jag tror att det kommer att visa sig vara riskabelt. Har inte sett avsnittet färdigt än. 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?