Inga planer på att sluta

Hej på er! Jag kämpar på! Jag har fått en diagnos av "deppigare" sort men sorgen blandas med att vissheten har ett värde i sig. Att veta är bättre än att inte veta. Jag mår bättre psykiskt nu, när jag vet, än när jag famlade i blindo och fick noll hjälp av vården. Jag försöker läsa på men ord som "smärtsam", "progressiv" och "kronisk" skrämmer och när jag får mina "trött-il" och somnar, i princip, stående så känns det för sorgligt. Finns lagligt "uppåt-tjack" om vi bortser från de jag redan provat såsom: Kaffe, snus, socker och träning? Jag tror inte det. Synd. Vill ha. Jag vill känna mig pigg igen!!! Annars tar jag det i den takt jag orkar så bloggen blir det nog både lite hit och dit med. Men jag har inga planer på att sluta. Bara så ni vet! Puss!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?