Kommentarer

God Söndagmorgon!
Hörrni, jag vet att det inte går att kommentera. Min designer Matilda som är typ uber-smart jobbar på fallet. Det är lite förargligt att det krånglar. Både för att jag behöver er feedback men också för att jag för några veckor sedan försökte uppdatera länklistan, tog bort ett par och lade till fler favoriter. Det finns ju så många bra just nu! Trist att en favorit hunnit lägga ned dock. (För inte heller länlistan fungerar att moderera och har inte gjort på ett bra tag.) Det händer lite oftare än en kan tro. Att feministiska bloggare lägger ned. Vissa tar upp det i anonymare tappning medan andra tappar lusten helt. Jag är ganska säker på att om jag blev hotad, trackaserad och hatad (vilket följer med en , bara, något större läsarskala) så skulle jag göra samma sak. Jag ångrar ofta att jag inte höll bloggen mer anonym.
 
Men som ni vet är jag inne i en intensiv pluggperiod. Dags att sparka igång hjärnan igen med andra ord.
Ni kommer att höra från mig snart och jag hör er så snart kommentars-problemet är löst.
puss!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?