take that stupid tooth!

Nu ska min dumma tand äntligen förintas!! På Fredag drar de ut den och sedan har den satt sin sista potatis. Jag höll nästan på att skrämma min tandläkare när han sa att han ville ta bort den och jag trumpetade: "Take that, stupid tooth". Jag har aldrig dragit en tand förut men jag kan inte tänka mig att det kan bli värre. Dessutom är jag ju feminist och att se (det lilla jag sett av) Belinda Ollssons kamp har varit helt jämförbart med tandvärk... Anyhue, ville bara uppdatera er om min seger mot tanden! pöss!


Matilda

Tjooohoooo! Men en liten (dum) fråga: ska du få en låtsas tand? Eller var det så att det var en visdoms-jävel? :)

Svar: Ha, jag frågade också det och han sa "nix". Tydligen behöver en inte kindtänderna särskilt. Samuel erbjöd sig att tälja trätänder i äkta white-trash-anda... Har är ett otroligt stöd...;)
aliaslillamy



URL: http://matildarodin.blogg.se


Matilda Rodin

Hahaha! Nytänkade, men kan knappast tro att din mun får en så trevlig upplevelse ;)

Svar: Näe, hua!
aliaslillamy



URL: http://rodinma.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?